Przejdźmy
do polskiego. Dzisiaj ponownie będzie o współpracy, tym razem między
zwierzętami.
Otwórzcie
podręczniki na stronach 58-59. Przyjrzyjcie się znajdującym się tam zdjęciom i
zapoznajcie się z zapisanymi informacjami.
Możecie też skorzystać z prezentacji i oglądając zdjęcia, wysłuchać tekst
Wymieńcie
pary organizmów, które ze sobą współpracują. Na czym polega ta współpraca?
Jak myślicie, dlaczego kwiaty są kolorowe i pachnące?
Otwórzcie
ćwiczenia na stronie 53 i wykonajcie znajdujące się tam zadania.
Obejrzyjcie
krótkie filmy, na których będziecie mogli zaobserwować zjawisko współpracy
między zwierzętami.
W
zeszycie do przyrody wykonajcie notatkę:
Możecie dopisać własne przykłady.
Następnie
wróćcie do ćwiczeń i wykonajcie zadania ze strony 54.
Pomińcie
kropki w zadaniach 3 i 4. Przed wykonaniem zadania 5 przypomnicie sobie jakie
są rodzaje rzeczownika w liczbie pojedynczej.
Rozpoznawanie
rodzajów rzeczownika możecie poćwiczyć wykorzystując poniższe ćwiczenia.
Ćwiczenia do sprawdzenia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz